Menu
Your Cart

Upozornění na zásilky doručované Českou poštou

Vážení zákazníci a obchodní partneři,

Upozorňujeme Vás, že nepřijímáme balíkové zásilky doručované prostřednictvím České pošty. Důvodem je skutečnost, že u České pošty nese odpovědnost za případné poškození zásilky příjemce, nikoliv odesilatel, jak je jinde běžné. Pokud je tedy obsah zásilky poškozený, znamená to pro nás cestu na 6km vzdálenou pobočku České pošty a dlouhé vyplňování reklamačních protokolů a následně pak po uplynutí reklamační lhůty reklamovanou zásilku opět vyzvednout a informovat odesilatele o výsledku vyřízení reklamace ze strany České pošty (který je většinou zamítavý). Na tyto časově, administrativně a logisticky náročné úkony nemáme kapacitu, neboť se potřebujeme věnovat provozu naší firmy a Vám, našim zákazníkům a obchodním partnerům, nikoliv zbytečně trávit čas na pobočce České pošty. U všech přepravců lze případné reklamace vyřídit on-line prostřednictvím e-mailu nebo vyplněním webového formuláře. Pouze Česká pošta vyžaduje osobní řešení reklamace na jejich pobočce!

Žádáme Vás proto, abyste veškeré balíkové zásilky odesílali jakoukoliv jinou přepravní službou (a nikoliv Českou poštou), zásilku důkladně zabalili (pro snížení rizika jejího poškození) a pojistili (pro případnou náhradu škody u poškozené zásilky).

Děkujeme Vám za pochopení a přejeme nám všem co nejmenší počet poškozených zásilek.

 

S pozdravem

                                         team IQ-THEM CZ